Friday, April 19, 2013

Blog Ni Ada Orang Baca Ke?

Assalamualaikum..
kenapa tajuk entry hari ni mcm tu? sebab aku nak bagi tahu rahsia.. ada org baca ke blog ni? mcm x de.. so boleh la cerita benda yang tak berapa nak rahsia sangat... haha!

Dulu aku pernah ada classmates lelaki yang suka kat aku....  ada la 2 3 orang.... yang sorang tu awkward nye sampai ke hari ni... yang lagi 2 org tu ok sampai ke hari ni....

nak dijadikan cerita.. aku dapat tahu salah seorang dari classmates degree aku suka kat aku.. tapi aku kawan je dgn dia... nak dijadikan cerita lagi... aku dapat tahu... dia nak confess pulaaakkkkk kat akuuu....

nak tahu mcm mana aku boleh tahu? biasa la... dah hidup dalam environment masscomm selama 4 tahun lebih kurang... cerita-cerita mcm ni memang cepat tersebar luas....

so, persoalannya disini, mcm mana aku ingin mengelakkan kejadian awkward diantara classmates yg suka aku tu tadi?

aku mengambil inisiatif... melakukan anjakan paradikma untuk diri ini... dengan menukar status ku dari single ke available...

dengan ini, tiada lagi masalah awkward di antara classmates yg suka aku kerana dia tidak akan meluahkan perasaannya kepada diriku ini....

Maaf buat mcm ni... i just want us to be on the safest side....

And i don't have much time to think about those kind of relationship.. i need to focus on what i'm doing right now... sooo.... yeaahhh....

alrite thats all for today, thanks for reading (mcm x de orang baca sooo.....)too much soo
alrite bye..

2 comments:

  1. Eloklah..nak focus study n xnk buat jurang kan...kalo ad jodoh...insyaallah msti jmpe blk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la... focus apa yang pasti depan mata dulu.... ada jodoh ada la... kita berserah saja.... :) ada jugak orang baca... tq :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...