Monday, February 4, 2013

Photography Service Around KL and Klang Valley

Hello people!
Ok, i ada buat this photography service, just a small one, as a freelance mcm i... x de la lense 7 8 kilometer panjang nye kan... biasa2 je.. kalau ada anda2 diluar sana yang memerlukan khidmat photogrpahy dan editing dari saya.. jangan segan silu.. si lah ke laman facebook saya Faiznur Abdullah dan PM saya untuk tempahan.. harga sangat berpatutan... antara job yang saya pernah buat adalah....


Persandingan Ku Bahiya & Fairuz





saya juga buat photo editing ya.... ini adalah sebelum dan selepas edit ya..





Antara artwork artwork lain...

gambar ni diambil masa saya mula2 beli DSLR dulu.. untuk assignment sebenarnya... heh heh.. bangga jap sebab gambo lawo.. hahahahahahahahahahahhaaa ok cukup perasan dah





yaaa... itu dia antara gambar2 yang ditangkap saya... DSLR pertama saya.. masa tu Canon 1100D pun x keluar lagi uolss.. mak pakai Canon 1000D jeha.. nak tukar kamera baru tapi siapa nak sponsor? hahahhaa... ok... sesiapa yang berminat.. bukan untuk perkahwinan je.. malah.. bermacam2 acara lagi.. risik, tunang, nikah, sanding, majlis hari jadi, hari segala hari semua boleh.. don't hesitate to PM me on My Facebook page Faiznur Abdullah  for further discussion.. jangan risau.. x mahal pun... saya mengikut budget anda.. soal harga boleh sangatlah dirunding! :) 

Sekian, Assalamualaikum dan ssalam sejahtera...

thanks :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...